Doğrudan Temin Duyurusu (Kulp Anadolu Lisesi Temizlik Malzemesi Alımı)
DOĞRUDAN TEMİN DUYURUSU
Doğrudan Temin Numarası |
22DT........... |
Doğrudan Temin Kapsamı |
4734 Kapsamında |
Doğrudan Temin Maddesi |
22-d* (Parasal Limit Kapsamında) |
Doğrudan Temin Türü |
Temizlik Malzemesi Alımı |
İşin Adı |
Kulp Anadolu Lisesi Temizlik Malzemesi Alımı |
Fiyat Teklifinin Verileceği Yer |
Kulp Anadolu Lisesi Müdür Odası |
İdarenin İletişim Bilgisi |
0544 451 17 52 |
Fiyat Teklifinin Verileceği Son Tarih/Saat |
29.03.2023 Saat:12:00 |
Bütçe Yılı |
2023 |
TEKLİF VERECEK KİŞİ/FİRMALARDAN İSTENEN BELGELER VE AÇIKLAMALAR
|
1- Birim Fiyat Teklif Cetvelindeki kısma teklif verilmek zorundadır. 2- Teklif zarfı üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı, tebligata esas açık adresi, teklifin hangi işe ait olduğu ve ihaleyi yapan idarenin açık adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanarak, mühürlenir veya kaşelenir. 3- Teklifler ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye(tekliflerin sunulacağı yere) teslim edilir. Bu saatten sonra verilen teklifler kabul edilemez ve açılmadan istekliye iade edilir. Bu durum bir tutanakla tespit edilir. 4- Teklifler iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir ve bu teklifler değerlendirmeye alınmaz 5- Fiyatlar KDV hariç yazılacaktır. 6-Tekliflerinizde silinti kazıntı olmayacak. Firma kaşesi okunaklı olacaktır. 7-Ürünler ekteki teknik şartnameye uygun olacaktır. 8-Teslimat sırasında malzemelerin nakliyesi ve montajı yükleniciye ait olacaktır. 9-İstenilen ürünler işe başladıktan 3 gün içinde teslim edilecektir |